Kerron tässä ny jotain oleellista itsestäni :)

Oon yli 30v, naimisissa oleva nainen Satakunnasta. Perheeseeni kuuluu aviomies, 2 kouluikäistä tyttöä ja kerhoa käyvä poika. Lisäksi meillä on sekarotuinen uroskoira (norjanharmaata hirvikoiraa ja länsigöötanmaan pystykorvaa), sekä kääpiöluppauros, ranskanluppanaaras ja niiden 3 jälkeläistä, 2 tyttöä ja poika :) Mä oon kotoisin pohjanmaalta ja veri vetää sinne suuntaan nykyään tosi harvoin :/

Harrastuksiini kuuluu eläinten ja lastenhoidon lisäksi kirjeenvaihto, swappailu, karaoke ja käsityöt. Tykkään tehdä kanavatöitä, neuloa ja virkata. Musamakuuni kuuluu seuraavat bändit/artistit: Apulanta, Klamydia, Eput ja Scorpions, Lauri Tähkä, Paula Koivuniemi, Irwin Goodman, Elvis Presley...

Täytyy kyllä myöntää, ettei lempivuodenaikaani kuulu syksy. Oon enemmänkin kevät-kesäihminen. Toki tykkään haravoimisesta ja muista pihatöistä, että se nyt sotii pikkasen noiden vuodenaikojeni kans. Talvestakaan en tykkää yhtään, tosin lapsien kannalta se lumi on ihan kiva :) Ei mua silti sais enää tekee lumienkeleitä tai lumiukkoja. Lapsena niitä oli kiva tehdä kavereiden kans.

Tässä tää ensimmäinen sepustukseni :)